مقالات پکیج تصفیه فاضلاب

فرآیند ساخت پکیج تصفیه فاضلاب و کاربرد آن

پکیج تصفیه فاضلاب به منظور تصفیه فاضلاب های بهداشتی انسانی در مکان هایی که حجم فاضلاب روزانه کمتر از 500 مترمکعب باشد مورد استفاده قرار می گیرد و در احجام بیشتر توصیه میشود که از تصفیه خانه های بتنی جهت تصفیه فاضلاب استفاده گردد.

شرکت تمدن تصفیه با بهره گیری از دانش روز دنیا و با استفاده از به روز ترین متد های تصفیه اقدام به طراحی، ساخت، نصب، راه اندازی و بهره برداری از پکیج های تصفیه فاضلاب بهداشتی نموده است. شرکت تمدن تصفیه مفتخر به همکاری با کارفرمایان محترمی از جمله وزارت کشور، وزارت علوم، وزارت صنایع و معادن، وزارت بهداشت، وزارت نفت، قرارگاه خاتم الانبیاء، شرکت مپنا، شرکت کیسون و سایر کارفرمایان خصوصی بخش صنعت کشور می باشد که با انجام صد ها پروزه در زمینه ساخت پکیج های تصفیه فاضلاب، توانسته این چالش زیست محیطی را به فرصتی برای رشد و توسعه پایدار کشور با استفاده از پساب تصفیه شده برای مصارف کشاورزی و آبیاری فضای سبز و همچنین سایر مصارف تبدیل نماید.

ویژگی های پکیج تصفیه فاضلاب ساخت شرکت تمدن تصفیه:

  • کارایی مناسب جهت تصفیه فاضلاب های بهداشتی انسانی
  • کسب تائیدیه های سازمان حفاظت محیط زیست
  • عدم انتشار بو و آلودگی های میکروبی در محل
  • دو سال گارانتی و ده سال وارانتی پکیج تصفیه فاضلاب
  • مصرف انرژی معقول نسبت به بازدهی سیستم تصفیه
  • پرتابل بودن و قابلیت حمل و جابجایی پکیج تصفیه حتی بعد از نصب و راه اندازی
  • بهره برداری ساده و بدون نیاز به اپراتور تمام وقت به کمک کنترل تمام اتوماتیک پکیج تصفیه فاضلاب توسط کنترل پنل PLC
  • امکان ارتقا ظرفیت تصفیه خانه در صورت افزایش حجم فاضلاب تولیدی در دوران بهره برداری و طرح های توسعه احتمالی
  • مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی اقصی نقاط کشور
  • بدون نیاز به تصفیه لجن تولیدی در پکیج تصفیه فاضلاب

 

محاسبه حجم و ظرفیت پکیج تصفیه فاضلاب:

برای محاسبه حجم فاضلاب تولید شده در یک مجموعه باید ابتدا تعداد نفرات تحت پوشش پکیج تصفیه فاضلاب و همچنین کاربری آن مجموعه را در اختیار داشته باشیم. سپس برای تعیین ظرفیت پکیج تصفیه فاضلاب اقدام می نماییم. معمولا در طراحی و ساخت پکیج تصفیه فاضلاب میزان ظرفیت پکیج را اندکی بیشتر از حجم فاضلاب تولیدی در نظر می گیرند تا در صورت وجود طرح های توسعه آتی، افزایش جمعیت و یا افزایش سرانه تولید فاضلاب در اثر تغییر سبک زندگی افراد و یا در زمان اوج تولید فاضلاب، مشکلی در راندمان پکیج تصفیه فاضلاب پیش نیاید و مجبور به ساخت پکیج تصفیه فاضلاب دیگری نباشیم.

 

ابعاد پکیج تصفیه فاضلاب:

ابعاد پکیج تصفیه فاضلاب بر اساس ظرفیت پکیج و همچنین فرآیند مورد استفاده در تصفیه فاضلاب و نوع فاضلاب و استاندارد خروجی پساب بستگی دارد. به طور معمول پکیج فلزی تصفیه فاضلاب نمی تواند بیشتر از 12 متر طول،  3 متر عرض و 3 متر ارتفاع داشته باشد( اگر بخواهد با شرایط عادی حمل شود) در غیر اینصورت می تواند ابعاد بزرگتری هم داشته باشد که حمل آن ویژه می شود. کوچکترین پکیج فلزی تصفیه فاضلاب هم می تواند یک  متر در یک متر باشد که توصیه می شود این ابعاد کوچک به صورت پلی اتیلنی ساخنه شود. برای آگاهی از ابعاد پکیج تصفیه فاضلاب مورد نظر خود جهت بررسی و جانمایی درمحل می توانید با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمائید تا شما را در این امر یاری کنند.

 

پروسه ساخت پکیج تصفیه فاضلاب:

ساخت پکیج فلزی تصفیه فاضلاب در شرکت تمدن تصفیه به این صورت می باشد که پس از محاسبه حجم فاضلاب تولیدی و انتخاب روش تصفیه فاضلاب ، طراحی های صورت گرفته برای تبدیل به نقشه های اجرایی به دپارتمان نقشه کشی شرکت تحویل داده می شود و پس از آماده شدن نقشه های اجرایی به کارفرما جهت اعلام نظر ارسال گردد و پس از تائید کارفرما به کارخانه ارسال می شود تا توسط بخش اجرایی کارخانه ساخت پکیج صورت پذیرد. کارفرما می تواند در تمامی مراحل ساخت جهت بازدید از روند پیشرفت پروژه بازدید هایی از زمان ساخت پکیج در کارخانه داشته باشد.

 

کاربرد پکیج تصفیه فاضلاب:

پکیج های تصفیه فاضلاب کاربرد گسترده ای در صنعت آب و فاضلاب دارند و از آنها برای تصفیه انواع فاضلاب های بهداشتی، انسانی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و می توان از پساب خروجی جهت مصارف کشاورزی و آبیاری فضای سبز استفاده نمود.

امتیاز کاربران post

تمدن تصفیه ایرانیان

شرکت فنی مهندسی تمدن تصفیه ایرانیان یک شرکت خصوصی و از نوع سهامی خاص می باشد که متشکل از جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر کشور از جمله دانشگاه صنعتی شریف و تهران می باشند که دو دهه در صنعت آب و فاضلاب و سایر فعالیت های زیست محیطی مرتبط فعالیت می نماید. تمدن تصفیه با تکیه بر دانش فنی روز دنیا و کارخانه ساخت مجهز و همچنین تجارب کسب شده در انجام صدها پروژه زیست محیطی توانسته تا مشکلات ناشی از مخاطرات زیست محیطی را به حداقل رسانده و این چالش را به فرصتی برای رشد و شکوفایی کشور در جهت توسعه پایدار کشور بدل نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا